Schotland Dag 7: Tyndrum - Bridge of Orchy

12 juli 2015 - Bridge of Orchy, Verenigd Koninkrijk

Goeiedag allemaal!
Vandaag hadden we weer een kortere dag, dit keer gingen we van Tyndrum naar Bridge of Orchy. De wandeling van vandaag was rond de 10 km en gelukkig allemaal op een goed aangelegd wandelpad. Helaas hoe goed het wandelpad ook was, het heeft flink geregent maar we bleven op tempo wandelen en raakten dus snel in Bridge of Orchy.
Hier was het heel even raar want we zagen overal bordjes met: west highland way sleeper on railway platform. Dus ja, wij slapen vannacht op het trein station, de laatste trein is net gepasseerd dus het is hier weer lekker rustig en best gezellig. De man van het hostel: Steve, is echt een schat van een man en is erg grappig in die paar momenten dat we met hem konden praten hebben we echt goed gelachen.
Anyway! Het was maar een korte blog omdat het dan ook een korte dag was.
Slaapwel en tot morgen!
Domme dingen rubriek:
1:"Ik heb gedronken maar ben niet dronken"