India 2016: dag 2

31 januari 2016 - Nawalgarh, India

Hupsa ké, weer een nieuwe dag. Ik loop zo achter met men blogs (5 dagen!) dat ik ze vanavond allemaal probeer Up te loaden. Today was weer lekker vroeg op, goed dat we de vorige avond optijd ons bed zijn ingekropen anders was ik nu echt kapot geweest. We hadden een busreis van ongeveer 5 uur voor de voeg die als snel 2 uur uitliep vanwege file (ja hier hebben ze die ook). Rond 17 uur kwamen we bijgevolg aan bij het volgende hotel in nawalgarh en deden we nog even een wandeling voor het avondeten. Na het bestellen zagen we een poppenshow met typische rajastaanse poppen ( heb er nadien ook eentje gekocht ... Ik steek de schuld op Gijs die me aansteek tot het kopen van souveniers). Op een bepaald moment zat ik wat te internetten in de lobby toen Ravi (reisleider) ons vroeg of we buiten mee gezellig rond het vuur kwamen staan. (Dat deden we uiteraard). Buiten hoorde we dat er ergens een trouw aan de gang was en daar zijn we dan snel even binnengesprongen. Net op dat moment zagen de bruid en bruidegom elkaar voor het eerst. Lachen deden ze helemaal niet, maar volgens Ravi is dat normaal (sure..). Vervolgens werd het paar via een soort lift de lucht ingeprezen waar ze dan 20 minuten (niet lachend) bleven staan. Toen zijn we maar terug gekeerd naar ons hotel want ik ging samen met een deel van de groep in de ochtend een fietstocht maken!
Yana op een fiets is meestal een ramp dus we zien wel hoe dit loopt/fietst. Tot de volgendep