Schotland dag 10: Kinglochleven - Fort william door gijs

16 juli 2015 - Fort William, Verenigd Koninkrijk

WHW - Kinlochleven - Fort Williams

Hallo allemaal,

Dat was hij dan, de laatste dag van de west high land way! Wat een lange zware dag! Maar wat een fantastische uitzichten. Door een valei gelopen en omringd door bergen met een heerlijk zonnetje op ons gezicht. Onze voeten en Yana's knie gingen wel echt hun toll eisen! Veel lopen kreunen en steunen. En t was ook een hele lange dag! De midgy's lieten ons grotendeels met rust gelukkig.
We zijn onze familie de berggeiten weer tegen gekomen. En veel childhood memory's opgehaald.
Verder genoten van wat orkest muziek van O.A. LOTR tijdens de wandeling en dat paste perfect met t landschap eigenlijk.
En ik zeg t nogmaals, wat een schitterende uitzichten vandaag! Na een lange dag van 8 uur wandelen kwamen we dan eindelijk aan bij t einde van de west high land way. Met meteen daarna een hele grote souveniershop! Hahaaa, daar moesten we naar binnen natuurlijk. Yana heeft een stiksel voor op haar toekomstige eigen back pack. We hebben beide een glas gekocht voor lager bier met de whw erop! En ik een extra wisky glas.
Toen bleek het orginele einde nog 1 mile verder te zijn en moesten we onze back packs ophalen. En toen kwamen we t amerikaanse koppel (Carla en Tom) tegen. Even bijgekletst en toen stelde Yana voor om door te gaan en ons te rusten te leggen. Maar ik zei, aaah 1 biertje om te vieren dat we t gehaald hebben. Uiteindelijk werden dat er wel meer dan 1 en Brad, een andere Amerikaan schoof ook nog aan. Ze hadden gewoon Grimbergen! Met zijn 5'ven hebben we nog gegeten en toen moesten we echt afscheid nemen!
Tegen de tijd dat we met de bus wilde kwam hij al niet meer gunstig! Dus dat werd taxi! En dat viel kwa prijs erg mee!
Nu nog even in t hostel aan t chillen! Om zo te gaan slapen!
Maar we did it! We did it! The West High Land Way!
Cheers Mates!

Domme dingen rubriek:
1: Yana moest zo nodig, dat ze in de bossen gepiest heeft.
2: Yana loopt te rappen terwijl ik LOTR muziek in mijn oren heb.
3: Yana hoort een geit en denkt dat ik t ben
4: 1 biertje in de bar worden er 3
5: brood met chaketerie voor lunch meegenomen maar niet gegeten (wel koekjes)