Schotland dag 11: Fort william - Oban - Glasgow

18 juli 2015 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Oye!
Weer een dagje voorbij,
Vandaag weer vroeg opgestaan om vanuit fort william naar oban te gaan. Dit was een busrit van anderhalf uur waar dus niks interessant over valt te vertellen (i'm so so so sorry!)
Maar toen! Kwamen we aan in oban gingen we eerst even iets drinken want ik voelde me misselijk, waarna we naar het ferry station gingen omdat we vanaf daar allerlei tours konden boeken...
Nu weet het grootste deel van jullie wel dat Gijs en ik graag wouden walvisspotten of met de Baskingsharks wouden zwemmen... Wel pech gehad! Door het super slechte weer was dit allemaal afgelast tot en met maandag... Balen natuurlijk want wij wouden ook nog naar Edinburgh.
Toen hebben we maar beslist te bellen naar allerlei hostels in Edinburgh in de hoop nog 2 plekjes te vinden tot en met dinsdag. Nou... Weer pech gehad! Alles maar dan ook alles was volboekt tot zondag... Daarom zijn we maar weer naar glasgow gegaan ( waar we zoizo moesten overstappen richting glasgow) en slapen we hier weer in een SYHA hostel. Het was dus wel een pech dagje maar morgen hopelijk beter.
Over het hostel kan ik alvast zeggen dat het prachtig is! Het is super groot en heeft echt een hele boel kamers. Ik zit in kamer 313 en moest helemaal naar boven door 3 deuren voor ik bij men kamer was, die ik normaal met 6 mensen moet delen. Maar heb deze dus volledig voor mezelf!  Toch niet zo erg die tussenstop in Glasgow ;)
Nou slaapwel en tot morgen!
Domme dingen rubriek:
1: vanmorgen in het hostel moesten we zelf voor ontbijt zorgen net zoals de dag ervoor. Wij hadden daarvoor dus al inkopen gedaan en hadden zoals gevraagd onze naam en vertrek datum hierop geschreven. Wij hadden dus een pot nutella gekocht ( ja mijn idee .. I know). En die stond daar vanmorgen niet meer. Na lang zoeken ben in dan maar gewoon in de kasten van de hostel eigenaars gaan kijken ( waar hun eten staat). En jawel hoor! Onze pot choco! Onze naam stond er bovenop. Hebben deze toch lekker terug meegenomen!
2: gijs vond zichzelf erg vervelend vandaag
3: ik vond gijs ook erg vervelend vandaag
4: hij was gewoon vervelend vandaag ( sorry gijs ;) )