Schotland Dag 4: Rowardennan - Inversnaid

9 juli 2015 - Inversnaid, Verenigd Koninkrijk

Hoi allemaal, Vandaag het tweede deel van onze tocht namelijk van Rowardennan tot Inversnaid. Dit was een wandeling van 11,3 km en we zouden er zo'n 4-5 uur over moeten doen. Maar! Wij deden hem in 4 uur, met gevolg dat we om 1 uur al aankwamen in Inversnaid. Het wandelen ging moeilijker dan gisteren. Omdat een deel van het pad niet toegankelijk was door erosie moesten we het hele eind omhoog de berg op. Het eerste deel viel al bij al goed mee, het tweede was een hele boel op en neer met stijle stukken, losliggende rotsen en veel modder. Ohja! Onderweg kwamen we nog een slang tegen, mij oog viel er toevallig op, hij lag langs de kant van de weg opgerold (foto's zullen we er later opzetten). Tegen het einde van de weg had je The Falls of Inversnaid, waar we lekker geluncht hebben om daarna naar het hotel te wandelen. Eenmaal hier aangekomen bleek helaas dat we nog niet aan het juiste hotel waren.... We moesten nog 1,5 km de berg opwandelen voor we aan ons hostel kwamen. Dat laatste deeltje omhoog was nog eventjes zwaar maar toen we ons hostel zagen was alles terug oké! Vannacht slapen we in een gerenoveerde kerk, beneden in de kerk heb je allemaal kleine kamer en boven de bar. De domme dingen rubriek: 1: "Als ik stink heb ik scheergel nodig" 2: 2 minuten buiten en gijs werd opgegeten door de midges terwijl ik geen last had 3: We werden ingehaald door het volledige bejaarde tehuis

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl